Στραηγική Web Marketing
Τo web marketing δεν αποτελεί μία μονοδιάστατη υπηρεσία. Είναι πάρα πολλά τα μέσα που μπορούν να χρησιοποιηθούν και πολύ διαφορετικές οι ανάγκες της κάθε επιχείρησης. Έτσι για να έχει νόημα και ουαστικό αποτελέσμα αυτή η υπηρεσία, κρίνουμε απαραίτητο βήμα την δημιουργία ενός συνολικού πλάνου (στρατηγική) για την προώθηση της επιχείρησης σας στο διαδίκτυο.
Πως θα δουλέψουμε μαζί:
Στοχοποίηση
Τι θέλουμε να αποκομίσουμε από το web marketing και τι αποτελέσματα επιθυμούμε;
Ποιο είναι το κοινό που επιθυμούμε να προσελκύσουμε ;
Ποια είναι τα χαρακτηριστικά και οι συνήθειές του;
Τι γεωγραφικά και δημογραφικά στοιχεία έχει;
Θέλουμε η προώθηση ιστοσελίδων να είναι βραχυπρόθεσμη ή μακροπρόθεσμη;
Σχεδιασμός
Έχοντας θέσει τους στόχους μας και ξέροντας τι θέλουμε να πετύχουμε, προχωράμε στον σχεδιασμό της στρατηγικής στο online marketing. Αυτή η στρατηγική αποτελείται από ένα μείγμα online εργαλείων τα οποία από την εμπειρία μας γνωρίζουμε τι αποτέλεσμα έχουν και κατά πόσο μπορούμε να τα χρησιμοποιήσουμε για την επίτευξη του στόχου μας. Ενδεικτικά εργαλεία που χρησιμοποιούνται είναι η προώθηση στις μηχανές αναζήτησης μέσω seo, καμπάνιες google adwords, email marketing,social media marketing και επιπλέον εργαλεία προσέλκυσης επισκεπτών και brand awareness.
Υλοποίηση
Με βάση την στρατηγική που δημιουργήσαμε, ξεκινάει η υλοποίηση των δράσεων σε συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα. Κατά την διάρκεια της υλοποίησης, στέλνουμε reports για την αποτελεσματικότητα των δράσεων που υλοποιούνται και τα αναλύουμε στον πελάτη.
Ανάλυση
Μια από τις μεγαλύτερες διαφορές μεταξύ του παραδοσιακού marketing και της προώθηση ιστοσελίδων, είναι τα ακριβή και άμεσα στατιστικά που μας παρέχονται για οποιαδήποτε προωθητική ενέργεια και αν επιλέξουμε. Έτσι αποφασίζουμε την συνέχιση, την διακοπή ή τις περισσότερες φορές την τροποποίηση της στρατηγικής μας με βάση τα αποτελέσματα.
Έχοντας εγκαταστήσει εργαλεία παρακολούθησης και ανάλυσης της κίνησης στην ιστοσελίδα, μπορούμε να διακρίνουμε από πού ήρθε ο επισκέπτης, τι έκανε και αν ολοκλήρωσε κάποια ενέργεια. Επιπλέον μας επιτρέπει να κατανοήσουμε ποιες προωθητικές ενέργειες είχαν αποτέλεσμα και ποιες όχι.
Βελτίωση
Με την ολοκλήρωση της ανάλυσης αποφασίζουμε αν και ποιά κομμάτια της στρατηγικήας πρέπει να βελτιωθούν ή να αλλάξουν. Με σκοπό να βελτιώσουμε την αποδοτικότητα του online marketing, αξιολογούμε τα εργαλεία που έχουμε χρησιμοποιήσει, τους στόχους που έχουμε θέσει και επανατοποθετούμε τους διαθέσιμους πόρους.